مشاوره بیزینس پلن Business Plan

مشاوره طرح توجیهی / تدوین طرح کسب‌وکار تجاری BP = Business Plan

مشاوره طرح توجیهی / تدوین طرح کسب‌وکار تجاری BP = Business Plan

مشاوره بیزینس پلن Business Plan

ارائه خدمات تخصصی تدوین طرح کسب‌وکار تجاری ( طرح توجیهی ) توسط تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT ،

وب سایت مرکزی : http://iranmct.com
شماره تماس : 09126465584
----------------------
وب سایت تخصصی بیزینس پلن : http://business-plan.ir
وب سایت تخصصی فروش : http://marketingsales.ir
وب سایت تخصصی برندسازی : http://marketingbranding.ir
مشاوره تهیه طرح تجاری کسب‌وکار برای جذب سرمایه
مشاوره تهیه طرح تجاری کسب‌وکار برای جذب شریک ( سرمایه گذاری حقیقی یا حقوقی )
مشاوره تدوین طرح تجاری کسب‌وکار مورد نیاز برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در اروپا، اقیانوسیه
مشاوره تدوین طرح تجاری کسب‌وکار برای دریافت نمایندگی فروش محصولات و خدمات برندهای معتبر
مشاوره تدوین طرح تجاری کسب‌وکار برای راه انداری کسب و کار جدید ( استارت آپ )

B.P or Business Plan
مشاوره بیزینس پلن
مشاوره سند کسب و کار تجاری

بایگانی

طرح توجیهی برای مهاجرت به کانادا از طریق شرکت استارتاپ Startup ( ویزای کانادا )

طرح توجیهی برای مهاجرت به کانادا ( برنامه ویزای کانادا از طریق استارت آپ Start-up Visa Program ) یکی از مدارک ضروری برای دریافت این نوع از ویزای کانادا است. اگر تاکنون به دنبال راه های مهاجرات به کانادا بوده‌اید ، آیا به دنبال مهاجرت به کانادا از طریق از طریق خود اشتغالی هستید ، آیا بین راه‌های مهاجرت به کانادا سردرگم شده‌اید ؟ ما رد این مقاله موراد نیاز برای دریافت این نوع روش جدید مهاجرت به کانادا را برایتان شرح خواهیم داد.

طرح توجیهی مهاجرت به کانادا از طریق شرکت استارتاپ Startup ( ویزای کانادا ) Business-plan-Start-up-Visa-CANADA

ویزای خوداشتغالی کانادا یا ویزای استارتاپ کانادا  ؟

شاید اگر سرمایه کمی دارید و هنرمند ، ورزشکار و یا کشاورز هستید ، پیشنهاد ما به شما اقامت کانادا از طریق ویزای خود اشتغالی کانادا است. اما اگر سرمایه مناسبی دارید و به دنبال تأسیس یک شرکت در کانادا با دریافت کمک مالی برای توسعه آن هستید ، از برنامه ویزای خود اشتغالی کانادا استفاده نمایید. این روش کمی زمان‌بر است.

 به جرئت می‌توان گفت که بهترین روش برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا PR ، ویزای استارتاپ کانادا ( استارت آپ ویزا کانادا ) است. فرایند ویزای استارت آپ کانادا به کمک یک شرکت واسط تحت عنوان شرکت شتاب دهنده کانادایی ( انکوباتور کانادایی ) تسهیل می‌گردد. این روش زیر یک سال شما را به ویزای کانادا می‌رساند.

استارت آپ  Start-up 

استارتاپ یک شرکت جوان است که در مرحله اولیه و آغازین فعالیت خود شروع به توسعه می‌نماید. شرکت استارتاپ معمولا کوچک و برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها ، توسط خود مؤسسین و یک نفر اداره می‌گردد. شرکت استارتاپ محصول و خدمتی را ارائه می‌دهد که در جایی دیگر قابل‌دستیابی در بازار نیست و یا مؤسسین شرکت استارتاپ معتقد هستند که محصول یا خدمت مشابه با کیفیت بسیار پایین به بازار عرضه می‌شود.

در مراحل اولیه ، میزان هزینه‌ها از درآمد شرکت استارتاپ بالاتر است ، زیرا که ایده خود را به مرحله توسعه ، آزمایش و بازاریابی ، برندسازی و تبلیغات رسانده‌اند. این شرکت‌ها در این مرحله نیاز به کمک مالی دارند. کمک مالی به استارتاپ ممکن است از طریق روش‌های سنتی مانند وام بانکی ، قرض از دوستان ، کمک‌های دولتی رخ دهد.

انکوباتور Incubator

شرکت شتاب‌دهنده  (در ادبیات حقوقی کانادا این شرکت جزء شرکت‌های منصوب و تایید شده از سوی دولت هستند Designated  Organization ) ، شرکتی است که با حمایت از مالی و مشاوره‌ای سعی دارند که این شرکت استارتاپ را در مرحله طفولیت سرپا نگه داشته و به مرحله رشد برساند. شرکت شتاب دهنده در ازای دریافت بخشی از سهام شرکت استارتاپ  ( درصدی از مالکیت شرکت ) این کمک مالی را انجام می‌دهد. شاید به زبان عامیانه می‌توان گفت که انکوباتور بر ایده شما سرمایه گذاری می‌کند و در ازای آن درصدی از مالکیت شرکت را می‌گیرد.

ویزای کانادا مهاجرت کانادا استارت اپ


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی