مشاوره بیزینس پلن Business Plan

مشاوره طرح توجیهی / تدوین طرح کسب‌وکار تجاری BP = Business Plan

مشاوره طرح توجیهی / تدوین طرح کسب‌وکار تجاری BP = Business Plan

مشاوره بیزینس پلن Business Plan

ارائه خدمات تخصصی تدوین طرح کسب‌وکار تجاری ( طرح توجیهی ) توسط تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT ،

وب سایت مرکزی : http://iranmct.com
شماره تماس : 09126465584
----------------------
وب سایت تخصصی بیزینس پلن : http://business-plan.ir
وب سایت تخصصی فروش : http://marketingsales.ir
وب سایت تخصصی برندسازی : http://marketingbranding.ir
مشاوره تهیه طرح تجاری کسب‌وکار برای جذب سرمایه
مشاوره تهیه طرح تجاری کسب‌وکار برای جذب شریک ( سرمایه گذاری حقیقی یا حقوقی )
مشاوره تدوین طرح تجاری کسب‌وکار مورد نیاز برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در اروپا، اقیانوسیه
مشاوره تدوین طرح تجاری کسب‌وکار برای دریافت نمایندگی فروش محصولات و خدمات برندهای معتبر
مشاوره تدوین طرح تجاری کسب‌وکار برای راه انداری کسب و کار جدید ( استارت آپ )

B.P or Business Plan
مشاوره بیزینس پلن
مشاوره سند کسب و کار تجاری

بایگانی

ویزای استارت آپ

ویزای استارت آپ برای راه اندازی کسب و کار برای کارآفرینان خارجی

رابطه بین کارآفرینان مهاجر و توسعه اقتصادی کشورهای میزبان به طور فزاینده‌ای برجسته شده ‌است، چرا که دولت‌های مختلف در حال حاضر استراتژی‌هایی را برای جذب نوآوری‌های کارآفرینان مهاجران اتخاذ می‌کنند. با توجه به تحقیقی که توسط Research Gate انجام‌شده، ۲۰۴ شرکت توسط مهاجران تاسیس شدند که بین شرکت‌های آمریکایی در فهرست فورچون ۵۰۰ سال ۲۰۱۰ است  قرار داشته اند که منجر به سود ۴.۲ هزار میلیارد دلاری و به‌کارگیری بیش از ۱۰ میلیون نفر در سراسر جهان شده‌است.

ویزای استارت آپ Visa Startup

ویزای استارت آپ ( ویزای راه‌اندازی کسب و کار جدید ) یک مجوز اقامت مشروط است که توسط برخی از کشورها برای دعوت از کارآفرینانی که یا قصد سرمایه‌گذاری دارند و میخواهند از این طریق اقامت دائم دریافت نمایند، ارایه می‌شود. تعدادی از کشورهای توسعه‌یافته ویزای استارتاپ ( ویزای راه‌اندازی کسب و کار جدید ) در قوانین مهاجرت خود اعمال می‌کنند. این کشورها به این کارآفرین خارجی این امید را میدهند که آنان میتوانند استارت آپ خود را تحت یک محیط بهتر به اجرا درآورده و کسب سود نمایند.

از آنجا که کارآفرینان مهاجر و پناهندگان ، اغلب با موانع حقوقی و فرهنگی مواجه هستند تا کسب‌وکار خود را تاسیس و حفظ کنند، استفاده از ویزای راه‌اندازی می‌تواند یک فرصت خوب برای کسب‌وکار نوپا آن‌ها باشد. بنابراین ما لیستی از ۱۵ کشوری را که ویزای استارتاپ را ارائه می‌دهند را تقدیمتان خواهیم نمود. این کشورها علاقمند به جذب کارآفرینان ماهر مهاجر برای ارتقا دانش و حمایت از ابداعات آنان برای حل برخی مشکلات جهان واقعی هستند. البته از نقطه نظر ایرانی بودن و قدرت پاسپورت نیز شانس گرفتن ویزای ویزای استارتاپ برای شما را نیز مطرح خواهیم نمود.

  • ویزای استارت آپ انگلستان

برای درخواست ویزای کارآفرین درجه ۱، شما باید یک کسب‌وکار در بریتانیا راه‌اندازی یا اجرا کنید. اگر از خارج از منطقه اقتصادی اروپا (EEA)و سوئیس هستید، می‌توانید درخواست بدهید. الزامات شامل دانش زبان انگلیسی، دسترسی به حداقل ۵۰۰۰۰ پوند سرمایه برای سرمایه‌گذاری، یک گذرنامه معتبر و یک طرح توجیهی ( بیزینس پلن ) قوی است. زودترین زمانی که می‌توانید درخواست بدهید، ۳ ماه قبل از سفر است. این ویزا برای ۳ سال و ۴ ماه طول خواهد کشید. با این حال، اگر ۵ سال را در انگلستان بتوانید بمانید، می‌توانید برای اقامت دائم درخواست کنید. شانس یک ایرانی برای دریافت این ویزا 1% است.

 

ادامه :   ویزای استارت آپ Visa Startup از 15 کشور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی