مشاوره بیزینس پلن Business Plan

مشاوره طرح توجیهی / تدوین طرح کسب‌وکار تجاری BP = Business Plan

مشاوره طرح توجیهی / تدوین طرح کسب‌وکار تجاری BP = Business Plan

مشاوره بیزینس پلن Business Plan

ارائه خدمات تخصصی تدوین طرح کسب‌وکار تجاری ( طرح توجیهی ) توسط تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT ،

وب سایت مرکزی : http://iranmct.com
شماره تماس : 09126465584
----------------------
وب سایت تخصصی بیزینس پلن : http://business-plan.ir
وب سایت تخصصی فروش : http://marketingsales.ir
وب سایت تخصصی برندسازی : http://marketingbranding.ir
مشاوره تهیه طرح تجاری کسب‌وکار برای جذب سرمایه
مشاوره تهیه طرح تجاری کسب‌وکار برای جذب شریک ( سرمایه گذاری حقیقی یا حقوقی )
مشاوره تدوین طرح تجاری کسب‌وکار مورد نیاز برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در اروپا، اقیانوسیه
مشاوره تدوین طرح تجاری کسب‌وکار برای دریافت نمایندگی فروش محصولات و خدمات برندهای معتبر
مشاوره تدوین طرح تجاری کسب‌وکار برای راه انداری کسب و کار جدید ( استارت آپ )

B.P or Business Plan
مشاوره بیزینس پلن
مشاوره سند کسب و کار تجاری

بایگانی

۴ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

بیزینس پلن پرورش خرگوش در آمریکا

 

بیزینس پلن پرورش خرگوش در آمریکا

بیزینس پلن پرورش خرگوش در آمریکا

بیزینس پلن پرورش خرگوش

سفارش نوشتن بیزینس پلن (طرح توجیهی Business Plan) توسط شرکت ا.م برای پرورش خرگوش در آمریکا به تیم تخصصی طرح توجیهی ارائه داده شد.

پرورش خرگوش یکی دیگر از مشاغل پر رونق و سودآور پرورش دام است که کارآفرینی که به تجارت کشاورزی علاقه دارد باید شروع به کار کند. هیچ قانونی برای منع نگهداری خرگوش در شهرها وجود ندارد. حیاط خلوت می تواند منبع خوبی برای درآمد اضافی، غذا و اشتغال باشد. بنابراین فقر، گرسنگی و بیکاری را کاهش می دهد.

خرگوش برای غذا با انسان رقابت نمی کند، زیرا باقیمانده های آشپزخانه، علف های بریده شده و خوراک فرموله شده یا ترکیبی می تواند آنها را حفظ کند. نگهداری از خرگوش نیاز به سرمایه زیادی برای سرمایه گذاری و نگهداری ندارد. از آنجایی که فضای کمی نیاز است، بیشتر خرگوش ها را می توان در حیاط خلوت یا در آلونک های متروکه نگهداری کرد.

بیزینس پلن پرورش خرگوش

مزایای کسب و کار پرورش خرگوش بر اساس بیزینس پلن

پرورش خرگوش یک تجارت سودآور است. علاوه بر این، درآمد خوبی را برای کشاورزان و کارآفرینان تضمین می کند. در اینجا 5 مزیت مهم کسب و کار پرورش خرگوش را بیابید.

  1. خرگوش ها حیوانات کوچکی هستند. بنابراین به فضای کمتری، تغذیه، مراقبت و مدیریت نیاز دارند. خرگوش ها می توانند مواد زائد را بخورند و در استخراج پروتئین از علوفه کارآمد هستند. از این رو، به شما این امکان را می دهد که یک مزرعه خرگوش را در حیاط خلوت، تراس و خانه خود راه اندازی کنید.

طرح توجیهی ژل پاک کننده رنگ تاتوی پاک شده با لیزر – آمریکا

طرح توجیهی ژل پاک کردن رنگ تاتوی پاک شده با لیزر – آمریکا

 سفارش نوشتن طرح توجیهی توسط شرکت JOJ به تیم تخصصی طرح توجیهی برای جذب سرمایه گذار در آمریکا داده شده. این بیزینس پلن باید بتواند یک سرمایه گذار Venture Capital را قانع به سرمایه گذاری نماید.

طرح توجیهی تولید ماده پاک کننده تاتو برای راه اندازی این کسب و کار در مدت 1 ماه انجام شد و سرمایه گذاری از نوادا روی این بیزینس سرمایه گذاری نمود.

طرح توجیهی ژل پاک کننده رنگ تاتوی پاک شده با لیزر - آمریکا

تشریح ژل پاک کردن رنگ تاتوی پاک شده با لیزر بر اساس طرح توجیهی

محصولات شیمیایی کاهش رنگ تاتو یا پاک کردن تاتو همگی اثرگذار نبود و با اثرگذاری بسیار نا امید کننده ای دارند. زیرا رنگ زیر پوست قرار داد و این مواد شیمیایی بدون اسیب زدن به پوست نمیتوانند به رنگ های تزریق شده در پست نمیرسند.

بهترین راه حل در مرحله اول ، استفاده از لیزر است. اما لیزر نیز نمیتوانند رنگ تاتو را به صورت کامل از بین ببرند و مقداری از رنگ یا باقی میماند و یا رنگ پوست در محل پاک سازی تاتو با نواحی اطراف ان متفاوت میشود.

بنابراین وجود یک ماده که بتواند فرایند تمیز کردن پوست از تاتو را بعد از لیزر انجام و پوست را به رنگ اولیه به صورت دائم درآورد، بسیار ضروری است.

طرح توجیهی ژل پاک کننده رنگ تاتوی پاک شده با لیزر – آمریکا

بیزینس پلن شرکت تولید سیگار الکترونیکی و ویپ

بیزینس پلن راه اندازی شرکت تولید سیگار الکترونیکی

یا به نمونه طرح کسب و کار توزیع سیگار الکترونیکی نیاز دارید؟ اگر بله، پس توصیه می کنم ادامه مطلب را بخوانید. کلمه سیگار الکترونیکی در اولین نگاه ممکن است برای شما عجیب به نظر برسد، اما حقیقت این است که وجود دارد.

سیگار الکترونیکی e-Cigarette / Electronic Cigarette / Vape یک سیگار بدون دود است که با باتری تغذیه می شود. این دستگاه نیکوتین مایع را به بخار تبدیل می کند تا کاربر آن را استنشاق کند.

ظهور سیگار الکترونیکی یکی از بهترین اتفاقات برای کسانی است که به دنبال جایگزینی برای سیگارهای معمولی هستند. یکی از خوبی های سیگار الکترونیکی این است که این سیگار عاری از تمام مواد شیمیایی مضر موجود در سیگار معمولی است و برای استفاده از آن نیازی به روشن کردن کبریت نیست. هیچ آتش، خاکستر یا بوی غیر قابل تحملی تولید نمی کند.

بیزینس پلن راه اندازی شرکت تولید سیگار الکترونیکی

بیزینس پلن شرکت تولید سیگار الکترونیکی و ویپ

از زمانی که سیگار الکترونیکی در حدود سال 2004 توسط مخترع آن Hon Lik a Pharmacist از چین به بازار معرفی شد، این محصول نه تنها از محبوبیت خود در بازارهای چین و آسیا خارج شد، بلکه اکنون در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. بسیاری از افرادی که در فروش و توزیع سیگارهای الکترونیکی مشغول هستند، بازده خوبی از سرمایه گذاری خود دریافت می کنند.

بیزینس پلن شرکت تولید سیگار الکترونیکی و ویپ

دریافت اجازه کار IMP C11 به محض ورود به کانادا – راهنمای 2023

مجوز کار برای کارآفرین خود اشتغال IMP C11

دولت کانادا در سال 2021 عملاً برنامه Entrepreneurs/Self-Employed LMIA را مشخص کرد. البته، یک فرد همچنان می تواند برای LMIA درخواست کند. با این حال، متقاضیان باید روند عادی درخواست high-wage/low-wage را طی کنند. برای اکثر متقاضیان، این یک گزینه غیر ممکن است.

درخواست مجوز کار تحت برنامه IMP C11

در میان بسیاری از گزینه‌های مهاجرت تجاری موجود، مسیر C11 Work Permit مسیر منحصر به فردی را برای کارآفرینان خارجی، صاحبان مشاغل و سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد تا برای انجام تجارت به کانادا بیایند. علیرغم فرصت های امیدوارکننده ای که ارائه می کند، برنامه C11 یکی از بهترین راه های حفظ شده مهاجرت به کانادا است.

در زیر ما برنامه C11 Work Permit را ابهام زدایی می کنیم و یک تفکیک جامع از این گزینه مهاجرت تجاری را ارائه می دهیم، از جمله نحوه تعیین صلاحیت شما، نحوه فرآیند و برخی نکات ضروری برنامه که از رویه خود حذف کرده ایم.

مجوز کار C11 چیست؟

C11 اجازه کار تحت برنامه تحرک بین المللی (IMP) ایجاد شد و به کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد تا به عنوان افراد خود اشتغال مجوز کار در کانادا را دریافت کنند. مجوز کار اولیه معمولاً برای دو سال صادر می شود و می تواند چندین بار تمدید شود، مشروط بر اینکه کسب و کار شما در کانادا فعال و سودآور باشد. کارآفرینان خود اشتغال و صاحبان مشاغل در کانادا که مشاغل خود را تحت مجوز کار C11 اداره می کنند ممکن است در نهایت واجد شرایط اقامت دائم در کانادا شوند.

متقاضیانی که تمایل به اجرای بیزنس در کانادا دارند با دریافت ویزای کار دوساله وارد کانادا شده و بیزینس خود را اجرا می نمایند و بعد از گذشت یک سال در صورت احراز شرایط لازم اقامت دائم کانادا را کسب می نمایند.