مشاوره بیزینس پلن Business Plan

مشاوره طرح توجیهی / تدوین طرح کسب‌وکار تجاری BP = Business Plan

مشاوره طرح توجیهی / تدوین طرح کسب‌وکار تجاری BP = Business Plan

مشاوره بیزینس پلن Business Plan

ارائه خدمات تخصصی تدوین طرح کسب‌وکار تجاری ( طرح توجیهی ) توسط تیم مشاوران مدیریت ایران IranMCT ،

وب سایت مرکزی : http://iranmct.com
شماره تماس : 09126465584
----------------------
وب سایت تخصصی بیزینس پلن : http://business-plan.ir
وب سایت تخصصی فروش : http://marketingsales.ir
وب سایت تخصصی برندسازی : http://marketingbranding.ir
مشاوره تهیه طرح تجاری کسب‌وکار برای جذب سرمایه
مشاوره تهیه طرح تجاری کسب‌وکار برای جذب شریک ( سرمایه گذاری حقیقی یا حقوقی )
مشاوره تدوین طرح تجاری کسب‌وکار مورد نیاز برای اخذ ویزای سرمایه‌گذاری در اروپا، اقیانوسیه
مشاوره تدوین طرح تجاری کسب‌وکار برای دریافت نمایندگی فروش محصولات و خدمات برندهای معتبر
مشاوره تدوین طرح تجاری کسب‌وکار برای راه انداری کسب و کار جدید ( استارت آپ )

B.P or Business Plan
مشاوره بیزینس پلن
مشاوره سند کسب و کار تجاری

بایگانی

۱۵ دلیل برای نوشتن طرح توجیهی

  15 دلیل برای نوشتن طرح توجیهی1

نوشتن طرح توجیهی

  •  

چه به تازگی شروع به کار کرده باشید، چه کسب و کار خود را میخواهید توسعه دهید یا به دنبال کمک از خارج باشید، یک نوشتن طرح توجیهی خوب فکر شده وسیله ای است که برای رسیدن به آن چه که نیاز دارید.

چرا به نوشتن طرح توجیهی (طرح کسب و کار ، بیزینس پلن ) نیاز دارید  ؟

شما از قبل دلایل واضح را می دانید، اما دلایل بسیار خوب دیگری برای نوشتن طرح توجیهی وجود دارد که بسیاری از صاحبان کسب و کار از آن بی اطلاع هستند. بنابراین، فقط برای تغییر، بیایید ابتدا به دلایل کمتر واضح نگاهی بیندازیم و با دلایلی که احتمالاً قبلاً در مورد آنها می‌دانید پایان می‌دهیم.

این را به عنوان ۱۰ مورد مهم در نظر بگیرید، با ما مهمترین دلایلی را که شما به نوشتن طرح توجیهی نیاز دارید، ارائه می دهیم.

۱۵- اهداف مشخصی را برای مدیران تعیین کنید.

مدیریت خوب مستلزم تعیین اهداف مشخص و سپس پیگیری و پیگیری است. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از مشاغل موجود بدون برنامه مدیریت می کنند. آنها چگونه تعیین می کنند که قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ در حقیقت، شما واقعاً فقط یک راه کوتاه و برنامه ریزی در ذهن خود دارید – و اگر بتوانید آن را انجام دهید برای شما خوب است – اما همانطور که تجارت شما رشد می کند می خواهید بهتر سازماندهی و برنامه ریزی کنید و اولویت ها را بهتر بیان کنید. در نوشتن طرح توجیهی خود استراتژیک فکر کنید.

 

۱۴- استراتژی، اولویت ها و نقاط اقدام خاص خود را با مشاور نوشتن طرح توجیهی درمیان بگذارید.

زندگی کاری شما خیلی سریع می گذرد: اطلاعاتی را که در دست دارید با دیگران درمیان بگذارید ، دو مغز بهتر از یکی است. به نمونه فرم خام بیزینس پلن . به استاندارهای نوشتن طرح توجیهی خیلی توجه نمایید.

۱۳- جانشینی را نوشتن طرح توجیهی مدنظر داشته باشید.

جانشینی احتمالاً مهم ترین مفهوم تجاری عملی است که تا به حال در مورد آن نشنیده اید و باید در نوشتن طرح توجیهی مدنظر داشته باشید. به این صورت است: «هر کاری که انجام می‌دهی، کار دیگری است که انجام نمی‌دهی». جانشینی در قلب همه استراتژی های کسب و کارهای کوچک زندگی می کند. حداقل اکثر مردم هرگز در مورد آن نشنیده اند.

۱۲- در مورد اجاره یا عدم اجاره فضای جدید تصمیم بگیرید.

اجاره یک تعهد جدید است که معمولاً یک هزینه ثابت است. آیا چشم انداز و برنامه های رشد شما پذیرش این هزینه ثابت افزایش یافته را توجیه می کند؟ آیا این نباید در برنامه تجاری شما باشد؟

۱۱-در طرح توجیهی خود باید  افراد جدید استخدام کنید.

این یکی دیگر از تعهدات جدید (هزینه ثابت) دستمزد است که ریسک شما را افزایش می دهد. در نوشتن طرح توجیهی خود باید به آن بپردازید. چگونه افراد جدید به رشد و رونق کسب و کار شما کمک خواهند کرد؟ قرار است دقیقا چه کار کنند؟ دلیل استخدام باید در طرح تجاری شما باشد

  • طرح توجیهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی